Μήνες τώρα η αγορά συζητά για τις επιπτώσεις της κατάρρευσης της Μαρινόπουλος, για την επιβίωση των εργαζομένων και για τη ζημιά που υπέστησαν οι προμηθευτές της. Η απόφαση υπέρ της εξυγίανσης και η διάσωση από τη Σκλαβενίτης καθησύχασε εν μέρει τις αγωνίες, ωστόσο οι παράπλευρες απώλειες παραμένουν αφανείς και σοβαρές. Γραφιστικό γραφείο με μία δεκαετία παρουσίας στην ελληνική αγορά αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο, κι αυτό γιατί ο βασικός του πελάτης -εισηγμένη εταιρεία τροφίμων και προμηθευτής της Μαρινόπουλος- αναγκάστηκε και εκείνη με τη σειρά της να περιορίσει το συγκεκριμένο κονδύλι (σχεδιασμός συσκευασιών, ετικέτες, σήμανση κ.λπ.). Η περίπτωση δεν είναι μοναδική και αποδεικνύει πως, όταν ένας κρίκος σπάει, η αλυσίδα κινδυνεύει.