Δύο νέους στόχους εξαγοράς στην ΝΑ Ευρώπη έχει στο μικροσκόπιό του ο όμιλος Σαράντη, ακολουθώντας τη συνήθη στρατηγική του, βάσει της οποίας μεγαλώνει προσθέτοντας brands, μερίδια και μεγέθη σε αγορές ενδιαφέροντος. 

Υπό εξέταση βρίσκονται μια εταιρεία παραγωγής καλλυντικών στην Πολωνία και μια εταιρεία ειδών οικιακής χρήσης στη Ρουμανία, οι οποίες διαθέτουν τα χαρακτηριστικά εκείνα που αναζητά ο ελληνικός όμιλος (διείσδυση και δυνατότητα βελτίωσης των λειτουργικών κερδών EBITDA μέσω δημιουργίας συνεργειών με τις δομές της Σαράντης). Πηγές, ωστόσο, εκ μέρους ελληνικού ομίλου εκτιμούν ότι η κατάληξη των διαπραγματεύσεων δεν είναι ασφαλώς βέβαιη και στη συγκεκριμένη στιγμή είναι πρώιμη, τοποθετώντας το ενδεχόμενο εξελίξεων μέσα στο 2017.

Πέρα από τις νέες επεκτατικές κινήσεις, ωστόσο, ο όμιλος συνεχίζει να καταγράφει αύξηση πωλήσεων, τόσο οργανική και σε ομοειδή βάση, όσο και μέσω της προσθήκης νέων brands που αρχίζουν να αποδίδουν. Ετσι, στο εννεάμηνο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20% σε ενοποιημένη βάση, ενώ, σε like for like επίπεδο και εξαιρώντας τις πρόσφατες εξαγορές, επιτεύχθηκε άνοδος πωλήσεων ύψους 12,85% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2015. Σημαντική ανάπτυξη επέδειξαν τόσο η Ελλάδα όσο και οι ξένες χώρες του oμίλου. Η Ελλάδα παρουσίασε άνοδο πωλήσεων της τάξης του 16,88%, στα 89,88 εκατ. ευρώ.

Ο όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα οργανωτικές αλλαγές στο πλαίσιο της στρατηγικής του για επιτάχυνση των αναπτυξιακών ρυθμών του και προκειμένου να εξασφαλιστεί τα επόμενα χρόνια μεγαλύτερη ευελιξία στην οργανωτική δομή του. Ειδικότερα, ανακοινώθηκε ότι ο Βαγγέλης Κυπριώτης αναλαμβάνει τον ρόλο του γενικού εμπορικού διευθυντή και ο Νίκος Καλημέρης αναλαμβάνει γενικός διευθυντής καταναλωτικών και επαγγελματικών προϊόντων Ελλάδας.