Σημαντικά αυξημένα καθαρά κέρδη εμφάνισε η Heineken NV στο α΄ εξάμηνο, κυρίως λόγω της αύξησης των όγκων μπύρας χάρη στις ισχυρότερες πωλήσεις σε Ευρώπη και Ασία.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας ζυθοποιίας με βάση τις πωλήσεις παγκοσμίως, διαμορφώθηκαν στα 871 εκατ. ευρώ, υψηλότερα 49% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όταν η εταιρεία ανέλαβε απομειώσεις για τις δραστηριότητες στο Κογκό. Τα έσοδα αυξήθηκαν 5,7% σε οργανική βάση, στα 10,48 δισ. ευρώ.

Οι ενοποιημένοι όγκοι μπύρας αυξήθηκαν 2,6% οργανικά στη διάρκεια της περιόδου, έναντι εκτιμήσεων για αύξηση 1,6%.

Όπως ανακοίνωσε ο CEO, Jean-Francois van Boxmeer, οι δραστηριότητες στην Ευρώπη παρουσίασαν καλές επιδόσεις, το momentum παρέμεινε ισχυρό στην Αμερική και στην Ασία-Ειρηνικό και τα αποτελέσματα βελτιώθηκαν στην Αφρική Μέση Ανατολή και Ανατολική Ευρώπη παρά τις συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες της αγοράς. Παράλληλα, οι προσδοκίες για το σύνολο της χρήσης, συμπεριλαμβανόμενων και των οργανικών εσόδων και της αύξησης των κερδών, παραμένουν αμετάβλητες.