Η μετοχή της βρετανικής εταιρείας λιανικής παρουσίασε την καλύτερη επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης για το 2015, ενώ, σύμφωνα με αναλυτές, έρχεται να βελτιώσει το θρυλικό – πλέον – μοντέλο γρήγορης μόδας που εγκαθίδρυσαν τα καταστήματα Zara.

Η μετοχή της online εταιρείας μόδας Boohoo.com Plc., ενισχύθηκε κατά 260% το 2016, καθώς το νεανικό κοινό συνέρρευσε για να αγοράσει ρούχα όπως στρατιωτικά μπουφάν και φορέματα που αφήνουν τους ώμους ελεύθερους με τιμές περί τις 15 στερλίνες (ή 17,5 ευρώ) το κομμάτι.

boo1

Η άνοδος της μετοχής είναι και η μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη της Δυτικής Ευρώπης σε ό,τι αφορά τον τομέα κατανάλωσης. Όσο για την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας υπερβαίνει τα 408 εκατ. στερλίνες ή 480 εκατ. ευρώ και, μάλιστα, σε μια χρονιά που οι μετοχές πολλών εταιρειών λιανικής πώλησης εμφανίζουν χαμηλές επιδόσεις στην ευρύτερη αγορά.

Η Boohoo έχει έδρα στο Μάντσεστερ και αντλεί την έμπνευσή της από τη Zara που βασίζεται στην ταχύτητα σχεδιασμού και παραγωγής ρούχων. Μάλιστα, η αγγλική εταιρεία επιταχύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία. Αφού γίνει η παραγγελία μιας ευρείας γκάμας προϊόντων σε μικρές ποσότητες, εκ των οποίων πάνω από τα μισά φτιάχνονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρεία τα βγάζει προς πώληση και παραγγέλνει περισσότερα από αυτά που πουλάνε, ενώ σταματά να αγοράζει αυτά που δεν τα πάνε καλά στις πωλήσεις.

boohoo

«Οι νέοι τώρα μπορούν να αποφασίσουν την Πέμπτη αυτό που θέλουν να φορέσουν την Παρασκευή το βράδυ», αναφέρει ο πρόεδρος της Boohoo, Πίτερ Ουίλιαμς. «Το μοντέλο που χρησιμοποιούμε μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε μπροστά τους ό,τι θέλουν πολύ γρήγορα και να τους το στέλνουμε την επόμενη κιόλας ημέρα».

Παράλληλα, καθώς δουλεύει μόνο με online πωλήσεις και όχι με καταστήματα, η Boohoo είναι σε θέση να συλλέγει πιο γρήγορα στοιχεία για το τι αρέσει και τι όχι.

boo9