Ο λόγος για την εκδοχή του STI με τα χαρακτηριστικά RA (Record Attempt) ,η οποία όπως είναι προφανές έχει πάρει το όνομά της από το θηρίο, με το οποίο η Subaru είχε αποπειραθεί να κάνει πριν λίγο καιρό το ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ αλλά την σταμάτησε η βροχή και ο πολύ κακός καιρός. Σε ότι αφορά τις αισθητικές αλλαγές, οι πιο εμφανείς είναι οι κόκκινες λεπτομέρειες στην εμπρός γρίλια και τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ διατηρείται το spoiler από το STI στο εμπρός μέρος. Τα σήματα, οι πλαϊνοί καθρέπτες και η κεραία έχουν επίσης βαφτεί μαύρα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο νέα εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα της Recaro και η ειδική πλακέτα που ενσωματώνεται στην κεντρική κονσόλα και επιβεβαιώνει ότι μόνο 500 κομμάτια θα φτιαχτούν από αυτή την ειδική έκδοση. Η Subaru ανέφερε ότι τα πλήρη τεχνικά στοιχεία της έκδοσης θα ανακοινωθούν μέσα στους επόμενους μήνες, και η παραγωγή θα ξεκινήσει στις αρχές του 2018.

Πάντως, οι αλλαγές είναι πολλές και αρκετά σημαντικές σε επιμέρους σημεία. Ο boxer κινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει πλέον 310 άλογα, που αν και δεν είναι μεγάλη άνοδος σε σχέση με το «κανονικό» μοντέλο, τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του έχουν μεταβληθεί σημαντικά, χάρη σε ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης του intercooler, μια νέα πιο ελεύθερη εξάτμιση, πιο ενισχυμένα πιστόνια και μία διαφορετική ρύθμιση στην ηλεκτρονική μονάδα.

Αλλαγμένο είναι και το εξατάχυτο κιβώτιο με διαφορετική κλιμάκωση και πιο κοντές σχέσεις. Τα αμορτισέρ ανήκουν στην Bilstein και στους δύο άξονες ενώ έχει διαφοροποιηθεί και το λογισμικό του Dynamics Control System της Subaru. Oι τροχοί είναι 19 ιντσών με ελαστικά Advan Sports της Yokohama διαστάσεων 245/35R1 19 και τα φρένα έρχονται από την Brembo με δίσκους που επιτρέπουν καλύτερη ψύξη. Υπάρχει επίσης αρκετή «δίαιτα» με υιοθέτηση carbon στο καπό και στην πίσω αεροτομή, ενώ λείπει και η ρεζέρβα. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, το βάρος βρίσκεται πλέον στα 1.535 κιλά.

πηγή: caroto